- Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) společnosti Grow Rangers s.r.o., se sídlem Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2, IČ: 21174776, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 397786, email: kontakt@growrangers.cz, kontaktní telefonní číslo: 725 721 969 (dále jen „Poskytovatel“), upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé mezi Poskytovatelem a klientem v souvislosti s uzavřením smlouvy (dále jen „Smlouva“):
- o poskytování služeb v oblasti školení, vzdělávání a rozvoje, včetně veřejných a interních workshopů, rozvojových programů pro firmy, poskytování konzultací, koučinku a mentoringu (dále jen „Služby“) – to vše on-line s využitím některé komunikační platformy nebo i osobně; a/nebo
- o prodeji digitálního obsahu – on-line kurzů, videí, nástrojů v elektronické podobě a e-booků (dále jen „Digitální Produkty“).
- Odchylná ujednání v uzavřené Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto Obchodních podmínek.
- Tyto Obchodní podmínky se vztahují na všechny Služby a Digitální Produkty prodávané Poskytovatelem na území České republiky.
- Tyto Obchodní podmínky se vztahují na všechny objednatele, tj. osoby, které mají zájem o uzavření anebo uzavřou s Poskytovatelem Smlouvu. Objednatelem může být fyzická osoba – spotřebitel, podnikatel nebo právnická osoba. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud fyzická osoba do objednávky uvede své IČO, platí, že uzavírá smlouvu jako podnikatel, a nikoliv jako spotřebitel.
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) společnosti Grow Rangers s.r.o., se sídlem Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2, IČ: 21174776, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 397786, email: kontakt@growrangers.cz, kontaktní telefonní číslo: 725 721 969 (dále jen „Poskytovatel“), upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé mezi Poskytovatelem a klientem v souvislosti s uzavřením smlouvy (dále jen „Smlouva“):
- Přihlášky a objednávky, uzavření Smlouvy
- Popis hlavních vlastností poskytovaných Služeb a Digitálních Produktů je vždy uveden přímo na webu Poskytovatele.
- Objednávání Služeb (kurzů, školení, workshopů a dalších akcí – dále též jen „Akce“) je možné e-mailem nebo on-line prostřednictvím objednávkového systému uvedeného na webových stránkách společnosti.
- Digitální Produkty jsou objednávány prostřednictvím objednávkového formuláře vložením objednávaného produktu do košíku webového rozhraní.
- Náklady na uzavření Smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) si Objednatel hradí samostatně a neliší se od běžné sazby účtované jeho operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky Objednatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
- Před odesláním elektronické objednávky je vždy Objednateli umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje vložené do objednávkového formuláře a zjištěné chyby vzniklé při zadávání dat si opravit.
- Před odesláním objednávky Služeb a/nebo Digitálních Produktů Objednatel potvrzuje, že se seznámil s VOP, že s nimi bez výhrad souhlasí, že se seznámil se zásadami ochrany osobních údajů, a současně se zavazuje k platbě za objednané Služby a/nebo Digitální Produkty.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku na Akci, která je plně obsazena. V tomto případě vyvine maximální úsilí, aby Objednateli nabídl alternativní termín nebo jinou vhodnou Akci. Pokud Objednatel tuto novou nabídku akceptuje, je nutné její přijetí potvrdit. V takovém případě je Smlouva uzavřena až potvrzením o přijetí této nové nabídky ze strany Objednatele.
- Smlouva je uzavřena odesláním objednávky. V případě objednání Služeb nebo Digitálních Produktů prostřednictvím emailu, je smlouva uzavřena bezvýhradným potvrzením nabídky Poskytovatele ze strany Objednatele. Smlouva je uzavírána vždy pouze v českém jazyce, na dobu určitou, tj. do doby splnění povinností Poskytovatele a Objednatele dle Smlouvy. Smlouva bude uložena u Poskytovatele v elektronické podobě.
- Po přijetí objednávky odešle Poskytovatel Objednateli o uzavření Smlouvy, tyto VOP a fakturu za objednanou Službu nebo Digitální Produkt. Při objednání Akce bude součástí emailu i pozvánka na danou Akci s uvedením všech důležitých informaci (čas, místo konání apod.)
- Platební podmínky a daňové doklady
- Cena Služeb vychází z interního ceníku a je přizpůsobována individuální poptávce klienta. Ke každé zakázce je vypracována nabídka, která obsahuje finální ceny všech dodávaných Služeb. Jde o ceny konečné, včetně daně z přidané hodnoty. Ceny jsou platné po celou dobu realizace zakázky, pokud není písemnou dohodou upraveno jinak.
- Cena každého Digitálního Produktu je uvedena v popisu na webových stránkách. Jde o cenu konečnou, včetně daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webu uvedena.
- Platba v hotovosti není možná. Cenu za Služby lze hradit pouze bankovním převodem na bankovní účet Poskytovatele uvedený ve faktuře nebo zálohové faktuře k datu splatnosti uvedeného na faktuře. Cenu za dodání Digitálního Produktu je možné hradit bezhotovostně online platební kartou nebo bankovním převodem prostřednictvím platebního portálu. Cena je zaplacena okamžikem jejího připsání na účet Poskytovatele.
- Pokud hodnota zakázky překročí 50 000 Kč nebo délka realizace 30 kalendářních dní, bude požadována zálohová platba ve výši 25% z celkové hodnoty zakázky, splatná před započetím realizace, nebo může být smluvně nastaven platební kalendář (například v návaznosti na realizované části zakázky).
- Pokud z uzavřené Smlouvy nevyplývá něco jiného, účast na Akci je podmíněna úhradou proforma faktury, přičemž příslušná částka musí být připsána na účet Poskytovatele uvedený na faktuře. Nebude-li proforma faktura uhrazena do data splatnosti, Smlouva se bez dalšího ruší.
- Po připsání platby na účet Poskytovatele bude Objednateli zaslán daňový doklad. Daňový doklad slouží jako potvrzení o úhradě pro účetní účely Objednatele.
- Neuhrazení není považováno za řádné zrušení účasti na Akci ze strany Objednatele.
- Dodací a storno podmínky
- Služby budou poskytovány dle podmínek uvedených v popisu dané Služby na webu. V případě objednávky konzultace bude konkrétní termín vždy dohodnut mailem nebo telefonicky.
- Akce se uskuteční pouze v případě, že si ji objedná a uhradí minimální počet zájemců stanovený Poskytovatelem. Poskytovatel si vyhrazuje právo na zrušení Akce při nízkém počtu zájemců Poskytovatel si dále vyhrazuje právo na změnu termínu Akce nebo její zrušení z důvodů, které nemůže ovlivnit (např. nenadálá nemoc lektora, technické problémy, vyšší moc). V takových případech bude Poskytovatel včas všechny již přihlášené Objednatele řádně informovat. Je-li to možné, bude jim nabídnuta náhradní Akce nebo vrácení uhrazené částky. Platba bude vrácena stejným způsobem, jako byla přijata, nebude-li dohodnuto jinak.
- Poskytovatel může zajišťovat Akci prostřednictvím třetích osob.
- O účasti na Akci poskytne Poskytovatel Objednateli po jejím skončení na jeho žádost potvrzení.
- Objednatel je oprávněn svou účast na Akci (veřejné či interní) Poskytovatele bezplatně zrušit nejpozději 5 pracovních dnů před konáním Akce. Odhlášení přijímá Poskytovatel e-mailem. V takovém případě bude již uhrazená cena nebo její část Objednateli v plné výši vrácena Poskytovatelem zpět.
- Při pozdním zrušení účasti, tj. méně než 5 pracovních dnů před začátkem Akce, budou účtovány storno poplatky ve výši 100 % ceny Akce. Při neomluvené absenci přímo na Akci nemá Objednatel nárok na vrácení ceny Akce.
- Na Akci je možné na místo Objednatele vyslat náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Objednatel zúčastnit.
- Digitální Produkty (e-book, nástroje v elektronické podobě, videa a online kurzy) budou dodány (zpřístupněny) obratem po zaplacení celkové kupní ceny na bankovní účet Poskytovatele, ve strojově čitelném formátu, zasláním na elektronickou adresu Objednatele uvedenou v objednávce, nebo zasláním odkazu, na kterém je e-book nebo nástroj v elektronické podobě možno stáhnout, nebo poskytnutím přístupových údajů prostřednictvím uživatelského účtu zřízeného pro Objednatele. Přístupové údaje k přihlášení do uživatelského účtu obdrží Objednatel vždy po úhradě ceny. Objednatel je povinen neumožnit použití přístupových údajů třetím osobám.
- Náklady na dopravu u Digitálních Produktů nevznikají, proto nejsou účtovány. Podmínkou zpřístupnění Digitálního Produktu ihned po úhradě ceny Digitálních Produktů je udělení výslovného souhlasu Objednatele s poskytnutím Digitálního Produktu ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy dle ustanovení § 1829 OZ.
- Poskytovatel upozorňuje Objednatele, který je v postavení spotřebitele,podle § 1811 odst. 2 písm. h) a i) OZ, že Digitální Produkty vyžadují k plné funkčnosti hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf. Pro stažení e-booku z webové stránky je potřeba mít k dispozici i funkční připojení k internetu a stažené aktualizace prohlížeče nebo programu, ve kterém e-book bude otevírán. Pro některé on-line kurzy a konzultace může být Objednateli Poskytovatelem zřízen uživatelský účet. K přehrání obsahu je dle charakteru jednotlivých objednávaných produktů opět nutné mít funkční připojení a aktualizovaný software a prohlížeč pro zobrazení/přehrání obsahu. Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti internetového připojení Objednatele nebo neprovedených aktualizací. Obsah může být krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru
- Digitální Produkt je Poskytovatelem poskytován, jde-li o on-line kurz, na dobu 2 let od jeho zpřístupnění. Po dobu, na kterou je Digitální Produkt poskytován, bude mít Objednatel rovněž přístup ke všem jeho aktualizacím, které po tu dobu budou provedeny. V případě Digitálního Produktu, kterým je e-book se jedná o jednorázové plnění, proto nebude poskytnuta žádná aktualizace.
- Odstoupení od Smlouvy
- Objednatel a Poskytovatel jsou oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.
- V případě odstoupení od Smlouvy, kterou byl zakoupen Digitální Produkt, je okamžikem účinnosti odstoupení Poskytovatel oprávněn i bez předchozího upozornění pozastavit nebo zrušit Objednateli přístup k zakoupenému Digitálnímu Produktu, kterého se odstoupení týká, včetně zrušení přístupu do uživatelského účtu.
- Podle § 1829 odst. 1 OZ mají Objednatelé, pokud jsou v postavení spotřebitele, v případě uzavření Smlouvy distančním způsobem (prostřednictvím webu a emailu), právo od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření Smlouvy.
- Dle § 1837 písm. a) Objednatel v postavení spotřebitele nemá právo na odstoupení od Smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí konzultace, bez udání důvodu, bylo-li již započato s plněním s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, neboť toto právo poskytnutím plnění zaniká.
- Dle § 1837 písm. l) Objednatel v postavení spotřebitele nemá právo na odstoupení od Smlouvy o prodeji Digitálního Produktu bez udání důvodu, bylo-li již započato s plněním s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, neboť toto právo tímto zaniká.
- Dle § 1837 písm. j) OZ nelze odstoupit od Smlouvy v případě zakoupení některých Akcí, pokud bude v daném případě naplněna podmínka smlouvy o využití volného času, a je-li toto plnění poskytováno Poskytovatelem v určeném termínu.
- Jsou-li splněny podmínky pro možnost odstoupení od Smlouvy bez uvedení důvodu, je nutné odeslat odstoupení ve lhůtě 14 dní od uzavření Smlouvy e-mailem nebo poštou na adresu Poskytovatele. Odstoupení může být učiněno jakýmkoliv jednoznačným prohlášením, anebo může být použit vzorový formulář, který je uveden na webu Poskytovatele. Odstoupení nemusí obsahovat žádné odůvodnění. Za účelem urychlení vyřízení celé záležitosti je doporučeno připojit kopii faktury a údaj o volbě způsobu vrácení peněz, pokud není požadováno vrácení stejným způsobem, jako byla platba uhrazena. Nepředložení těchto dokladů nebrání vyřízení odstoupení od Smlouvy.
- Poskytovatel vrátí již uhrazenou kupní cenu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to stejným způsobem, jakým byla uhrazena, ledaže Objednatel odsouhlasí jiný postup platby a nevzniknou mu tím žádné náklady.
- Pokud Objednatel odstoupí bez udání důvodů od Smlouvy, aniž by byly splněny podmínky pro takové odstoupení (např. Objednatel není spotřebitelem), Poskytovatel Objednatele o neoprávněném odstoupení obratem vyrozumí a kupní cena vrácena nebude.
- Práva z vadného plnění
- Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914-1925 OZ, u Digitálních Produktů ustanoveními § 2389a-2389f OZ a pro spotřebitele platí i § 2389g-2389s.
- Poskytovatel odpovídá za to, že Digitální produkt nemá vady při zpřístupnění (v případě e-booku a jiných Digitálních Produktů spočívajících v jednorázovém plnění nebo jejichž obsah nabývá Objednatel trvale) a ani po dobu trvání závazku (on-line kurzy). Pokud jde o spotřebitele, pak Digitální Produkt má vady zejména, pokud neodpovídá ustanovení § 2389i OZ.
- Objednatel, který je spotřebitelem, může vytknout vadu, která se na Digitálním Produktu, projeví nebo vyskytne za dobu trvání závazku; jde-li o jednorázové plnění, pokud se projeví v době dvou let od zpřístupnění.
- Objednatel musí vadu reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při dostatečné péči zjistit. V případě Objednatele, který je spotřebitelem, je možné vadu uplatnit ve 3leté promlčecí lhůtě. Projeví-li se vada za trvání závazku, je na Poskytovateli, aby prokázal, že digitální obsah je poskytován bez vad. Toto neplatí, prokáže-li Poskytovatel, že vadu způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení nebo síťové připojení pro přístup či užívání digitálního obsahu Objednatele nezbytné pro řádné fungování digitálního obsahu, ačkoli byl Objednatel na jeho potřebu před uzavřením Smlouvy jasně a srozumitelně upozorněn. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí Objednatele, poskytne Objednatel Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat. Povinnost součinnosti Objednatele je omezena pouze na technicky dostupné prostředky, které jsou pro něj co nejméně rušivé. Odmítne-li Objednatel součinnost poskytnout, přestože byl o této povinnosti a o důsledcích jejího porušení jasně a srozumitelně poučen před uzavřením smlouvy, Poskytovatel nemusí prokazovat, že Digitální Produkt je poskytován bez vad.
- V případě vady Digitálního Produktu může Objednatel, který je spotřebitelem, požadovat odstranění vady, pokud to není nepřiměřeně nákladné anebo nemožné. Objednatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, v případě, že Poskytovatel vadu neodstranil nebo je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada v přiměřené době nebo bez zbytečných obtíží pro spotřebitele nebude odstraněna, nebo se vada projeví i po odstranění nebo je vada podstatným porušením Smlouvy.
- Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Digitálního Produktu bez vady a vadného Digitálního Produktu, který byl Objednateli poskytnut. Má-li být Digitální Produkt poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; Objednateli náleží sleva i v případě, že odstoupí od Smlouvy. Objednatel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Digitálního Produktu nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
- V případě vady u poskytovaných Služeb, je Objednatel povinen vadu vytknout Poskytovateli bez zbytečného odkladu. Objednatel je oprávněn požadovat nápravu (odstranění) vady nebo slevu z ceny. V případě, že není odstranění vady možné anebo Poskytovatel vadu včas neodstraní, má Objednatel právo požadovat slevu z ceny anebo od Smlouvy odstoupit.
- Uplatnění reklamace
- Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, a to písemně nebo zasláním zprávy e-mailem, ze které je patrné, jaká Služba nebo Digitální Produkt je předmětem reklamace a z jakého důvodu a jaký způsob vyřízení reklamace Objednatel požaduje. Je-li to možné a účelné pro prokázání reklamované vady, je vhodné k reklamaci připojit i příslušnou prokazující fotodokumentaci (printscreen obrazovky), případně objednávku či fakturu.
- Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, týká-li se reklamace Digitálních Produktů, v přiměřené době s přihlédnutím k povaze tohoto Produktu a účelu, pro nějž je spotřebitel zakoupil. O uplatnění a vyřízení reklamace bude Objednateli poskytnuto písemné potvrzení. V případě reklamace Objednatelem, který je spotřebitelem, je Poskytovatel povinen vyřídit reklamaci a i informovat o tom spotřebitele ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace (u Digitálních Produktů v přiměřené době), nedohodne-li se se spotřebitelem na delší lhůtě. Informace o vyřízení reklamace bude zaslána na kontaktní e-mail uvedený v potvrzení o převzetí reklamace. V potvrzení o vyřízení reklamace pro spotřebitele bude uvedeno i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Po marném uplynutí této lhůty je spotřebitel oprávněn odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny. Bude-li reklamace Poskytovatelem uznána jako oprávněná a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo vrácení zaplacené ceny, bude vrácení provedeno stejným způsobem, jakým byla cena spotřebitelem původně uhrazena.
- Souhlas s fotografováním
- V průběhu Akcí jsou pořizovány fotografie a videozáznamy. Jedná se především o dokumentační fotografie či videozáznamy prokazující, že se Akce konala. Účastí na Akcích dává Objednatel souhlas s tím, že jeho fotografie mohou být pořízeny a použity pro marketingové účely společnosti Grow Rangers s.r.o., a to na webových stránkách, v letácích a na sociálních sítích společnosti.
- Pokud si Objednatel nepřeje, aby byly jeho fotografie pořízeny, je nutné o této skutečnosti informovat Poskytovatele nejpozději při začátku Akce.
- Ochrana osobních údajů
- Společnost Grow Rangers s.r.o. zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména GDPR. Osobní údaje Objednatele jsou Poskytovatelem řádně chráněny.
- Objednatel má mimo jiné právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování v souladu s platnými právními předpisy. Na požádání může Objednatel získat informace o tom, jaké osobní údaje byly shromážděny, a jakým způsobem jsou zpracovávány.
- Ochrana osobních údajů Objednatele je v dalších podrobnostech řešena samostatným dokumentem.
- Ochrana autorských práv
- Je výslovně zakázáno pořizovat jakékoliv audio a/nebo video nahrávky z kurzů, školení nebo Akcí, aniž by byl získán předchozí souhlas Poskytovatele. Při porušení tohoto zákazu může být účast Objednatele na Akci ukončena bez náhrady účastnického poplatku.
- Je výslovně zakázáno používat bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele loga nebo obrázky z webových stránek nebo z jiných materiálů Poskytovatele. Za každé jednotlivé použití loga nebo obrázku je Objednatel povinen zaplatit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 100.000 Kč; právo na náhradu škody nebo jiné újmy tímto není dotčeno.
- Všechny materiály a publikace poskytované během Akcí (např. studijní materiály, prezentace, pracovní listy, zvukové záznamy, nosiče atp.) jsou duševním vlastnictvím Poskytovatele a jako takové jsou chráněny autorským právem a jsou určeny pouze pro použití pro účely konkrétní Akce a osobní potřebu Objednatele. Bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele není možné je dále šířit nebo umožnit užití dalším osobám, nebo používat k jakýmkoliv jiným komerčním účelům.
- Poskytovatel k Digitálním Produktům poskytuje Objednateli licenci k užívání pro vlastní potřebu na dobu neurčitou, není-li stanoveno u konkrétního Digitálního Produktu jinak, počínaje doručením Digitálního Produktu po řádné úhradě celé kupní ceny. Dojde-li k porušení autorských práv nebo k odstoupení od Smlouvy, poskytnutá licence se okamžikem takového porušení či účinností odstoupení ruší. Licence neopravňuje Objednatele k poskytování Produktu dalším osobám, k jeho dalšímu šíření nebo využívání pro výdělečné účely.
- Závěrečná ustanovení
- Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné ke dni jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.
- Tyto Obchodní podmínky obsahují i tzv. sdělení pro spotřebitele před uzavřením Smlouvy dle § 1820 OZ.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu Obchodních podmínek, přičemž o těchto změnách bude informovat všechny Objednatele prostřednictvím e-mailu nebo oznámením na webových stránkách.
- Tyto Obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky, a veškeré spory vzniklé z těchto podmínek budou řešeny příslušnými soudy v České republice.
- Pokud některé ustanovení těchto Obchodních podmínek bude prohlášeno za neplatné nebo nevymahatelné, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení. Neplatné nebo nevymahatelné ustanovení bude nahrazeno platným ustanovením, které se co nejvíce přibližuje zamýšlenému účelu původního ustanovení.
- Tyto Obchodní podmínky představují úplnou úpravu vzájemných práv a povinností mezi Objednatelem a Poskytovatelem v souvislosti se Smlouvou, a nahrazují všechna případná předchozí ujednání a dohody, ústní či písemné.
- Má-li Objednatel k uzavřené Smlouvě či jejímu plnění jakoukoliv stížnost, může Poskytovatele kontaktovat na elektronické adrese kontakt@growrangers.cz. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Pokud mezi Poskytovatelem a Objednatelem, který je v postavení spotřebitele dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Datum zveřejnění: 19. 2. 2025